sâmbătă, 25 aprilie 2020

Jurnalul de ieri 1

Criza asta generata de coronavirus m-a afectat mai mult decat credeam. Pe langa starea continua de frustrare pe care o resimt, din ce in ce mai des ma gandesc la o resetare a tot ce simt, gandesc sau fac.
Caut solutii sa scap de panica continua si de cele mai multe ori nejustificata prin care trec clipa de clipa, caut solutii sa ma apuc de scris la modul profi, sa imi cresc afacerea pana la un nivel care sa imi ofere o stare de incredere in mine. 
Din pacate toate planurile sunt la nivel de ganduri. Simt ca am gasit solutia dar e un gand firav care se destrama imediat ce vreau sa ma agat de el.
Incerc sa imi fac un program clar dar ma leg de intreruperile justificate care apar continuu, ca sa imi "explic" motivele pentru care nu duc planurile de baza pana la capat. Si atunci cand am.timp de ele, ma uit la tv sau ma joc la calculator.
De ce?
Pentru ca nu .incredere in planurile si hotararile mele. Incredere ca ar putea sa duca la rezultatele pe care le visez.
Tare as vrea sa imi vina acea idee pe care sa o "simt" cu toata fiinta mea si de care sa ma agat obsesiv. Sa fiu orbit de acel gand si sa nu ma mai perturbe nimic. Sa fie acel plan pe care il simti in celulele tale in fiecare clipire sau bataie a inimii ca e ceea ce teebuie sa urmezi.
Sper...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu