duminică, 22 septembrie 2019

T -99

WOW!

am trecut sub suta de zile. Si pana acum am reusit sa ma tin. Poate ca am mai depasit numarul de calorii mancand seminte sau poate am mai mancat seara putin mai tarziu, dar per ansamblu a fost totul foarte bine.

De ce?

Pentru ca, asa cum am mai precizat in articolele anterioare, trebuie sa transform dieta asta intr-un stil de viata pentru a reusi. Si in mod normal nu iti numeri caloriile, in mod normal sunt zile in care mai faci abuz. Asta am facut si eu. Am incercat sa tin totuyl sub control dar daca intr-una din zile am simtit nevoie de a sta mai tarziu la TV si de a manca cateva seminte .... am facut-o.

Atentie!

Asta o faceti o data pe saptamana cel mai des. Nu exagerati si nu transformati lucrurile astea in obicei.

Azi mai am 99 de zile si termin aceasta etapa de slabire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu