miercuri, 7 august 2019

Ce imi ingreuneaza proiectul

Am sa incep acest post pe care am sa incerc sa il updatez cat de des va fi nevoie, pentru a sublinia cateva din dificultatile pe care le intampin.
Fac acest lucru pentra a avea o evidenta a gandurilor si lucrurilor care ma impiedica. Incerc sa le gasesc aici o rezolvare logica pentru a nu le lasa sa creasca in importanta fara ca eu sa am o solutie permanenta, o contracarare a gandurilor.
1. Peste o luna aa fi vrut sa plec iar la mare si ma gandesc ca in acea perioada nu ma voi putea tine de cura.
2. Tot legat de plecarea la mare ma gandesc ca nu voi avea rezultate vizibile pana atunci.
3. Plictiseala ma face sa ma gandeac doar la proiect si incep sa scot in evidenta bariere posibile ai imposibile. Totul incepe cu o proiectie a rezultatelor dorite care mi se par atat de irealiste incat ma descurajez.

La punctul 1 am sa imi raspund cu : e o prostie. La mare sunt magazine gen kaufland sau lidl de unde pot cumpara aceleasi alimente ca si aici. In plus, sunt restaurante si autoserviri gen springtime de unde pot comanda ciorbe si salate in voia cea buna. Mai mult ....mai e o luna pana ma gandeam sa.plec, timp in care as putea sa ma razgandesc legat de plecat.
2. Cu siguranta nu voi avea rezultate vizibile daca nu ma apuc
3. Plictiseala se trage de la faptul ca am eliminat mancatul tip rontaiala, filmele pe netflix si aplicatiile pe telefon. Prin urmare trebuie sa inlocuiesc acele obiceiuri cu altele mai sanatoase. Scrisul acestui blog, cititul si plimbarile sunt doar cateva din obiceiurile cu care pot inlocui pe cele negative de mai sus.

Revin cu complerari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu